Op weg naar Polen 5

21 juni 2019 - Heringsdorf, Duitsland

Weer een dag dichterbij onze stadscamping in Gizycko,waar volgende week donderdag de reis dan echt begint.

We kiezen vandaag voor de alternatieve toeristische route,  we gaan via de B192  naar Neubrandenburg en vandaar via de B197 en de B110 naar het eiland Usedom om dan langs de kust door te rijden naar Kolobrzeg in Polen waar we op de camping gaan staan.

Rustig rijden door de natuurDoor de mooie natuur En dan nog deze mooie brug overAparte brug waar we overheen gaan

Het duurt wat langer via deze route, maar het is wel een prachtige route door een schitterend landschap en leuke kleine plaatsjes.

Om het eiland Usedom op te komen moeten we met de pont,  Hier even paniek, want we weten niet of we met euro's kunnen betalen. Blijkt dat we helemaal niét hoeven te betalen. Stel je voor, 15 minuten op de pont gratis en voor niets.

Op de pontOp de pont

Onderweg in Duitsland nog even wat euro's pinnen voor de eerste campings in Litouwen.

Strand in AhlbeckEven naar het strand Zandsculpturen aan het strand bij Ahlbeckmet mooie zandsculpturen De pier in Ahlbecken een oude maar gerestaureerde pier

Dan komen we op de camping in Kolobrzeg

Ingang van de camping.De ingang van de camping Hier staan we dan, let vooral op de achtergrond.Ons plekje, let vooral op de achtergrond, typisch nog Oost-Europees met namen en nummers op de flats

1. Jos:
    22 juni 2019