Op weg naar Polen 2

18 juni 2019 - Bocholt, Duitsland

We zijn gisteren vanuit  Geldermalsen via Borculo naar Bocholt in Duitsland.

Vanwege slecht internet kon ik gisteren geen blog sturen.

In Borculo gaan we bij onze collega's eerst nog 14 paspoorten afgeven die we donderdag nog in Den Haag  hebben opgehaald.

In Borculo bij Gerrit en Lieke

Toen ik onze fietsen  uit de camper haalde in Borculo, bleken van allebei de fietsen de achterbannen lek te zijn, vermoedelijk gebeurd tijdens het fietstochtje in Oud-Beijerland,  dus eerst maar een fietsenmaker opgezocht en daar laten repareren.

Daarna door naar Bocholt in Duitsland,  waar we weer een mooie camperplaats hebben gevonden aan het water. Na wat te hebben gegeten zijn we een wandeling rond het meer gaan maken, ongeveer 3,5 km.  Mooie natuur en veel konijntjes

De fontein in het meerVanochtend zijn we verder gegaan naar Dietholt, een mooie rit, we vermijden de snelwegen en rijden over de N214 naar het oosten. Dit rijd een stuk prettiger dan de snelweg.

Als we stoppen voor onze middagpauze gaan we nog een eindje fietsen en komen dan bij een hunebed.

Op weg naar de hunebedden

Ook in Duitsland zijn hunebedden

Als we op de camperplaats in Dietholt komen, blijkt dat we hier ooit al eens gestaan hebben.

Het is hier erg warm, rond de 30 graden.

1. Herman Rohling:
    18 juni 2019
    Mooi verhaal. Wist niet dat er daar ook hunebedden waren. Je weet zeker dat je niet in Drenthe bent🤣
    Goede reis verder.
  2. Marianne van Hartingsveldt:
    19 juni 2019
    Gelukkig zijn de banden weer geplakt, kunnen jullie weer lekker fietsen. Geniet van deze mooie reis.