Van Coonawarra gaan we naar Keith

13 november 2019 - Keith, Australië

Na eerst nog een ochtend wandeling gemaakt te hebben,  vertrekken we rond 10 uur richting Adelaide. We nemen de A 66 ( route 66 ) en stoppen uiteraard weer op mooie plekken.

Route 66

Langs deze route liggen enorme grote wijngaarden, dit is haast niet te fotograferen, je ziet alleen een hele grote groene oppervlakte. We besluiten om naar de grotten van Naracoorte te gaan. Hier gaan we twee grotten bekijken, de zg wett cave en de Alexandra cave.

De grotten van Nationaal park NaracoorteDe grotten van Nationaal park NaracoorteDe grotten van Nationaal park NaracoorteDe grotten van Nationaal park NaracoorteDe grotten van Nationaal park Naracoorte

Tussen de twee bezoeken gaan we nog een uitgezette route door het park lopen van ongeveer 5 km. We zijn nog geen 10 minuten onderweg en daar staat een kangaroe voor ons te poseren,

Kangoeroes

na een paar foto's gemaakt te hebben lopen we door en tot onze verbazing zien we een eindje verderop twee Walibi's die heel nieuwsgierig naar ons staan te kijken. Dus, ook hier, even lachen naar het vogeltje en deze twee staan er ook weer op.

Walibi

Voor meer foto's zie hieronder.

Rond 3 uur gaan we verder richting Adelaide en besluiten om in Keith een hotel op te zoeken.  Keith is een kleine plaats, waar men volgens mij in de hippie tijd is blijven hangen.

Even naar de winkel om wat boodschappen te doen voor het ontbijt en dan in het restaurant van het hotel gaan eten.

1. Elly en Ties:
    13 november 2019