Gizycko en Suwalki

28 juni 2019 - Suwalki, Polen

Allereerst, wegens slecht internet even geen blog gemaakt, ik kon zelfs geen foto's synchroniseren van telefoon naar tablet.

Gistermorgen nog vóór het ontbijt,  kijk ik nar buiten en zie moedereend met har kindertjes onder onze luifel rondscharrelen.

Eendjes onder de luifel

Gistermiddag  hebben we de reis officieel geopend met een glaasje Cava, iedereen had het erg naar de zin. Helaas ben ik vergeten om gisteren foto's te maken.

Na het openingsdrankje gaan we met zijn allen naar het hotelrestaurant voor een fantastisch buffet, waar ook iedereen van heeft genoten.

Vanmorgen zijn we richting Suwalki vertrokken,  onderweg nog een mooi huis gezien.

Zomaar een mooi huis onderweg

Da kom je op de camping, na eerst nog wat boodschappen te hebben gedaan, is er niemand op de receptie. We zien wel dat er een groot aantal plaatsen is afgezet en gaan er vanuitdat dit onze plaatsen zijn, dat blijkt dus ook zo te zijn.

Het stadion bij de campingHet voetbalstadion bij de camping

Alle pionnen worden uitgezet en het is wachten op de deelnemers. Om 18.30 is iedereen binnen en kunnen wij gaan eten.

De groep gaat goed met elkaar om, fijn om te zien.

Kleine samenscholing op de campingDeelnemers staan lekker met elkaar te babbelen

Morgen gaan we de grens over naar Litauwen en gaat de klok één uur vooruit.

1. Adrienne Koenraadt:
    29 juni 2019
    Veel plezier met alle deelnemers en een goede reis verder
  2. Herman Rohling:
    29 juni 2019
    Een goede reis en veel plezier met elkaar.
  3. Marianne van Hartingsveldt:
    29 juni 2019
    Geniet weer van de nieuwe groep. Wie weet worden er weer mooie vriendschappen gesloten