Port Cambel naar Warrnambool

11 november 2019 - Warrnambool, Australië

We reizen van Port Cambel naar Warrnambool en gaan onderweg nog naar de laatste stukken van de mooie kustlijn kijken, voordat we wat verder naar het binnenland gaan.

De restanten van de London Bridge De ingestorte Londen Bridge Bay of Islands De erosie heeft ook hier z'n werk gedaan Op het strand Het strand bij Bay of Islands

Bay of Islands  Bay of Islands

Meer foto's zie je in de bijlage onder "Foto's "

Weer hebben we een, door Tina uitgezocht, hotel. Een prima lokatie wederom.

Vandaag zijn we eerst naar de botanische tuin van Warrnambool geweest

In de botanische tuin van Warrnambool De botanische tuin In de botanische tuin van WarrnamboolIn de botanische tuin van Warrnambool Deze boom verliest zijn bast elk jaar. In de botanische tuin van Warrnambool Enorme bomen in de botanische tuin.

en daarna hebben we de vukaankrater bezocht, waar we twee mooie wandelingen hebben gemaakt.

Wandeling in de vulkaan krater Koala gespot met jong Wandeling in de vulkaan krater  Een prachtige omgeving, dit is een grote  vukaankrater met een kleinere krater erin. Wandeling in de vulkaan krater  Deze jongen kwamen we ook nog tegen.Wandeling in de vulkaan krater  Doorkijkje naar het meer in de nieuwe vulkaan krater

Koala  Weer een koala gespot in de boom.

Zie onderin voor meer foto's