Een mooie dag aan de kust bij Port Cambel

9 november 2019 - Port Campbell, Australië

Deze ochtend besluiten we om naar Loch Ard Gorge te gaan, dit is een stukje kust met veel kliffen waar in de 19de eeuw  veel schepen zijn vergaan en waar deze kust prachtige plaatjes laat zien.

Loch Ard Gorge  Zie hier de verschillende rotsformaties, prachtig om te zíen. Loch Ard Gorge

Loch Ard Gorge De trap af naar het strand.

Loch Ard Gorge We zijn nog even naar beneden gelopen naar het strand, Loch Ard Gorge en zien dan het volgende prachtige plaatje,Loch Ard GorgePanorama foto van een van de sculpturen voor de kust Hier een panorama foto  van de Razorback.

Helaas werkt het weer vandaag niet erg mee, het is rond de 12 graden met een stormachtige wind. Maar daarom niet getreurd, we gaan gewoon op stap.

Off  Road caravan Op de parkeerplaats  een typische Australische caravan. Loch Ard Gorge  De lage begroeiing langs de paden

Loch Ard Gorge The Razorback

Loch Ard Gorge  Beschrijving van de Razorback.Loch Ard Gorge Zo zijn er verschillende rotsformaties uitgesleten

Na het bezoek aan Loch Ard Gorge gaan we de Gourmet Trail doen, waar we een chocolade makerij,  een kaas makerij, fudge farm, ijsmakerij en een whiskey disteleerderij bezoeken, uiteraard ook alles proeven natuurlijk.

The Gourmet Trail  De Gourmet Trail

20191109_015415 Hier gaan we chocolade proeven De kaas makerij Dit is de kaas makerij Fudge farm De Fudge farm 20191109_035147 Hier nog een lekker ijsje proeven Disteleerderij  En dan naar de whiskey disteleerderij.

Na deze toch wel wat vermoeiende dag terug naar ons appartement waar we nog genieten van een lekker kopje thee in afwachting van ons diner.