Op naar het eiland Kuresaare

8 juli 2019 - Saaremaa, Estland

Gister middag nog even naar het winkelcentrum van Parnu gefietst waar in de hal een mooi aquarium staat met deze bijzondere vissen.

Aquarium in het winkelcentrum van Parnu

Op de camping in Parnu heb ik geregeld dat we met de hele groep in de kantine naar het voetbal kunnen kijken, iedereen was om 18.00uur (lokale tijd) aanwezig en we hebben met z'n allen gezellig naar onze leeuwinnen gekeken.

Voetbal kijken in de kantine van de camping

Vanochtend dus maar weer op pad, nu naar het eiland Saaremaa. Het is weer een mooie route,  alleen wilden wij een beetje op tijd op de camping zijn en nemen we de grotere wegen, kun je lekker doorrijden, niet wetende dat men aan de weg is aan het werken over een afstand van ongeveer 5km en we hier dus niet harder dan 25km/uur konden rijden. Heel de winst in tijd toch weer verspeeld.

Op naar de veerpont naar het eiland.

De veerboot naar Saaremaa Één van de veerboten Op de boot  Zicht vanaf de boot Bijna aan de overkant We zijn er bijna

Op een parkeerplaats voor we de Vainatamm oprijden stoppen we even voor een kop koffie.

Op een parking vlak voor de dam Daarna weer door over de dam naar de camping

Parkeerplaats op de Vainatamm Op de dam stoppen we ook nog even om van het uitzicht te genieten.

En dan zijn we weer op onze bestemming, camping Tehumardi in Kuresaare, waar we 3 nachten blijven

Op de camping Één overzicht van de camping vóór dat de deelnemers arriveren.

1. Jos:
    9 juli 2019
    Wat een naam voor een adres: saare maakonna ajaloline marsruut maar wel een mooie plek voor een camping op dit Estlandse eiland!
    Veel geluk daar samen!